What do they know

Haft ryck i ögat hela dagen.
Ni vet när det rycker och man tror att alla i hela världen ser, men egentligen är det ingen som ser.
It's IRRITERANDE! Snart sliter jag bort ögonlocket! (hur man nu gör det. äh. kan säkert googla det.)

Imorgon: Skola.
I övermorgon: Skola.
I överövermorgon: Börja träna. (hahahaha!) Jo men det är sant. Faktiskt.

Nu ska det nog bli sängen. Men först! Tvätta bort det där äckliga jag har i ansiktet. (Nu funderar ni vad jag har för äckligt i ansiktet. Och det kan ni få fundera på ett tag till.)


(MEN ÅH! SKULLE JU LADDA UPP EN BILD. MEN NEJ DÅ. DET ÄR FEL PÅ FREAKIN BLOGG.SE!)


Dagens roligaste: "Aaaabo! Jag bara skoja, chilla mannen." (läs det med "utlänningröst")




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0