vad händer?!

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra måndag hittills.
Själv har jag precis vaknat. Vad är felet på mig?! Igår vaknade jag också vid den här tiden och då  somnade jag vid 16 igen och vaknade vid 18. Sen gick jag och la mig för natten vid 24. Och så sover jag fram till nu. 14.30. Något är fel..
Men okej. Vad ska man göra idag tro? Ingen aning.
Jag är så rastlös så jag vet inte var jag ska ta vägen. Klättrar på väggarna snart. Ta mig här ifrån!
Jag skulle kunna ta och städa lite på mitt rum. Men det tar ju inte mer än en halvtimme. Sen då? Då har jag inget att göra igen. Åh, hata mitt liv.
Jag säger bara det! Alla ni som klagar på att ni har för mycket att göra. Klaga inte. Ni har det bra.
Nu ska jag försöka komma på något som jag kan sysselsätta mig med. 
Hej! 


Kommentarer
Postat av: Nadine

KOM HIT!!

2010-01-04 @ 23:09:36
URL: http://nadineschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0