kommer inte på någon rubrik

Tänk att en enda liten grej kan få det där toppglada humöret man hade kan bara vända och bli att man bli helt...deppig. Kan inte förstå det.
Men det är väl sån jag är. Det är väl sån alla tjejer är. Killar också för den delen.
När någon inte svarar i telefon när man ringer? Är det då så att dem inte vill prata med en, eller att dem inte orkar? Eller att dem inte tycker om en längre? Man bli ledsen av att fundera på sånt. Så snälla , svara!
Jag vet att jag inte är den bästa på att svara i telefon. Men nu vill jag verkligen att du ska svara. Så svara. Snälla.
Nu ska jag krypa ner under täcket. Och släcka. Så det blir helt mörkt.
Vilket onödigt inlägg. Men jag kände för det.
Och du. Svara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0