torsdag och halsen blir inte bättre.

Godmorgon och allt det där.
Nu börjar jag blir riktigt arg faktiskt. Halsen ger verkligen inte med sig. Idag blev det värre.
Jag tror att jag är en sån där människa som inte får vara med omvärlden. För om jag är det blir jag sjuk direkt. Jag får gå i...karantän (? åh nej, jag har tappat mitt ordförråd också. Äh whatever, ni som fattar vad jag menar, förmedla detta till andra så gott det går.) , jag får gå med en sån här bubbla runt omkring mig hela tiden. Den är givetvis genomskinlig så jag kan se ut. Så om ni ser en stor bubbla som är ute och rullar och någon ful liten varelse rullar runt där inne. Då är det jag. Kom då fram och hälsa på mig. Ni kan få skriva saker på bubblan. Fast inte skriva förmycke, då kanske jag inte ser något ut tillslut. (Och fula ord undanbedes. Tack på förhand!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0