Loves England

Hej på er och tack för att ni fortfarande kollar in min blogg fast ni vet att jag inte uppdaterar så mycke nu!
Igår var jag och Olivia i London, vi var riktiga turister. Tog massa kort, kollade på BigBen,LondonBridge,Buckimham palace. Eller hur de nu stavas. HAHA!
Nu idag var vi lite i tjänsten, super mysigt! Träffat massa mysigt folk!
Nu har vi duschat och gjort oss iordning, jag måste fortfarande klä på mig! Kommer folk hit ikväll. Kulkul!
NU ska jag hitta något att ta på mig, det blir svårt!
Hoppas ni har det bra där hemma, jag har det bra här borta i England i alla fall.
Föresten! Jag älskar England, helt otroligt mysigt och London, de är inget att tala om. Jag vill bo här, vill aldrig mer åka hem, tyvärr. HAHA! Om ni vill veta så går det bra med Engelskan!
PussoKram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0