Hejsan Hoppsan!

ojoj, va dålig uppdatering det blev så här på eftermiddagen och kvällen. Det var ju inte så bra.
Men jag har haft fullt upp med mitt svenska arbete. (like killing me) nu har jag bestämt mig för att KOLLA på Oliver Twist i stället för att läsa. (haha, så får man inte göra, men blir aldrig klar annars!)
Pratade nyss med Carro och planerade tjejkvällen vi ska ha på lördag. De blir super!
Jag är ledig imorgon, jippie! Och nu ska jag ta mig en kopp te och en kvällsmacka och fortsätta kolla på Oliver, kära Oliver.
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: sara

haha ja verkligen =)

2009-10-14 @ 08:44:22
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0