G.O.D.K.V.Ä.L.L

Hej hörrni!
Ganska dålig uppdatering idag, jag vet. Men de har varit en hel del idag.
Efter att jag kom hem från skolan så åkte vi på en husvisning. (mycket fint och mysigt)
Sen var det mat och efter det lite läsning i min bok. Sen var det Hollywood fruar, love it! Eller ja, Maria Montazami gör det värt att kolla på. Hon är så frän!
Nu sitter jag här i min säng och har gjort mig klar för natten. Jag ska nog ta och lägga mig bakåt och läsa lite mer i min bok. (den tar ju aldrig slut! jag blir galen snart! äckliga bok! haha!)
Imorgon har jag sovmorgon, börjar vid 12. Sköntskönt!
Men jag ska nog gå och lägga mig i alla fall, det är nyttigt att sova!
Godnatt och Sovgott.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: anna

Skönt med sovmorgon :)

2009-10-13 @ 09:45:33
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0