Flippi'n heck!

Hej pa er dar hemma! Hoppas allt ar bra!
Har ar det just nu mulet och trakigt vader, men de gor inget. For idag ska vi shoppa har vi tankt. 
Jag ar helt klar och vantar pa att Olivia ska bli klar. Natalie ska folja med oss idag ocksa. 
Igar sa var vi pa promenad med vanner, och sen gick vi hem till dem och at mat och kollade pa X-factor. Mysmys! 
Idag ska vi som sagt shoppa hade vi tankt, vi vet inte riktigt var an, men de kommer markas. Sen ikvall ska vi pa en pub med vanner. Ska bli kul! Har aldrig varit eller sett en san har riktig engelsk pub pa riktigt, sa det ska bli skoj!
Fy va fult det ser ut nar man inte har a , a, o. HAHA! Oj, det gick ju inte att skriva det ja! jag menar ju de sista bokstaverna i alfabetet sa klart!
Det blev ett valdigt konstigt och virrigt inlagg den har gangen. 
Och pa onsdag aker vi hem. Tidigt tidigt pa morgonen. BOORING! 
Jag vill verkligen inte aka hem, jag vill bo har. Och jag menar det verkligen! 
Nej, nu ropar Olivia pa mig. Hon vill kanske ha ett smakrad! TILL UNDSATTNING!
Men som sagt, hoppas ni har det bra dar hemma. Och saknar er allihopa! (ni vet vilka ni ar, haha)
Wish me a very good shopping dag! 
BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig ocksååååå!!!!! (hoppas jag är en av dom, hoho)

2009-10-26 @ 14:48:17
Postat av: julia

vi kan skaffa lägenhet ihop! jag ska definitivt flytta dit inom ett par år! ;)

2009-10-29 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0