Onsdag.

Hej på er! Hoppas ni mår bra den här onsdagsförmiddagen!
Det gör jag, jag är ledig idag (som alla andra onsdagar). Men idag ska jag göra något tråkigt på min lediga dag. Jag ska nämligen städa, och det känns inte alls kul någonstans. Men det är bara att göra det, jag är väldigt bra på att stöka ner.. Jag har fortfarande inte packat upp väskan från London.. UPS!
Nu ska jag äta lite sen frukost innan jag börjar med det stora uppdrag som ligger framför oss.
(föresten! vi är fortfarande med och budar på huset!)
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jossie

Hah, jag som trodde jag var dålig som inte packat upp sen jag vart i sundsvall, men du är nog snäppet värre gumman ;)

2009-11-04 @ 14:15:25
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0