måndagskväll.

Men hejsanhejsan! Kul att ni kommer och tittar in!
Efter svenskan hade vi estetiskverksamhet, och vi håller på och planerar våran modevisning som vi ska ha om några veckor. Så vi höll på med det, jag har föresten fått tag i modeller som jag ville. Greeat!
Men tillslut tröttnade vi på att sitta där vid skolbänken så vi tog vårat pick och pack och drog till Ciccolata och åt en baguette, satt och pratade och skrattade OCH planerade för visningen. Lite i alla fall, jag lovar!
Och nu har jag suttit och ringt och ringt till praktikplatser, men det finns inget. Blir så trött!
Så nu ska jag koka mig te och ringa till min bästis Olivia, vi har samma tal på tisdag, så vi ska skriva det.. via telefon. Hoppas ni får en bra kväll!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0