första praktikdagen.

Godmorgon kan jag ju börja med att säga. Så , Godmorgon!
Idag börjar praktiken, och håller på i tre veckor frammåt. Alltså till jullovet. Detta betyder ingen mer skola för de här året. Skönt!
Jag sitter här och äter min frukost. Macka och jucie. Gott? Ja! Tråkigt? Jo, faktiskt. Undra om de finns någon rolig frukost? Som man kan skratta och ha kul med? Som man kan utbyta tankar med? Hm, nja. Tror inte det. All frukost är tråkig. Tycker inte ens om frukost. Det är ett onödigt ont. Eller ett nödvändigt ont? Åh, nu blir jag snurrig!
Ska vara på salongen från 10-18. Lunch med Olivia? Jag måste smsa henne kom jag på nu.
Nej nu ska jag nog gå och föna håret. Och sen sminka mig. Nu vet ni vad jag ska göra!
Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0