vinnaren är...

Dem är inne på scenen.
Bagge smäller av sin "pangpang".

22.36 - Det finns ett resultat.
Det pirrar i min mage.

22.27 - Reklam. (ta er mellan tårna!)

Slår om till 1:an. Natasha Bedingfield (stavning) sjunger. Duktig!
Kan inte reklamen ta slut snart?!

22.45 - Nu börjar det!

22.47 - Resultatet kommer in på scenen.

22.49 - Vinnaren är...... Erik.


Calle. Han är bäst! Han kommer gå längre än Erik. Han är bäst. Han är skönast. Åh. Han är helt underbar. Jag är kär i honom. Tror inte att det är bäst att vinna faktiskt. Nu är Erik fast vid dem. Calle kan välja precis själv. Han kommer få massa erbjudanden. Calle. Han är bäst.

Kommentarer
Postat av: ofgustafsson

han är min mall. min mall för alla killar. seriöst. han är så sjukt bra. bra på ALLA sätt, helt sjukt

2009-12-11 @ 23:42:32
URL: http://ofgustafsson.blogg.se/
Postat av: delle

Erik är kungen(y)

2009-12-12 @ 05:43:47
URL: http://dellebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0