torsdag!

Nu är de torsdag ja. Snart har den här veckan gått. Om dem nästa två veckorna går lika fort är det dags att sätta igång med engelskan och den estetiska verksamheten. Men jag skjuter på det. Det gör jag alltid. Brukar faktiskt sluta med att jag sitter kvällen innan eller nej, natten innan och har panik.
Snart dags att åka till salongen. (hoppas på att det är lika mycket att göra idag som igår) men innan det är det frukost. Tycker inte om frukost egentligen. Och jag skulle skära brödet. VARFÖR kan jag inte göra raka skivor?! Jag blir fruktansvärt arg och frustrerad. Dem blir helt giganiskt tjocka på ena sidan och på andra är dem minimala, knappt synbara kanter. Så ja. Jag sitter här och äter OJÄMNA mackor. Det är inte alls lika gott som vanliga, jämna mackor. Eller är det de?
Nu ska jag springa iväg och göra något med mitt fula hår. Yes!
Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0