kan det inte bli fredag snart?

Det är fortfarande inte bra. Men jag måste. Min hals kommer väl bli ännu värre. Härda ut Clara!
Onsdag idag va? Japp! Åh, vill att den här veckan och nästa ska gå fort. Riktigt fort.
Nu när jag har varit hemma i två dagar. Så har jag kollat på film.
- Män som hatar kvinnor (jag vet. jag är lite seg av mig. men jag har inte vågat kolla på den.)
- Flickan som lekte med elden (inte alls lika bra som den första.)
- Wallander, Prästen (älskar Wallander, så den var självklart bra)
- Wallander, Läckan (också bra.)
- The proposal (var tvungen att kolla på en sån där Amerikansk romantisk komedi. Den var faktiskt väldigt bra!)
Nu vet ni vad jag har suttit och glott på i två dar.
Nej, dags att göra något vettigt. Klä på sig. Borsta tänderna. Smink (om de kommer göra någon skillnad. tvivlar.)
Ikväll blir det hem till Victor.
Ha en bra dag!



Åh, sommar sommar sommar. Ge mig!

Kommentarer
Postat av: ofgustafsson

ååååh jag saknar också sommaren och oss. och fred (lite)

och ditt mcdonalds-inlägg. PANIK! hahaha dog typ

2009-12-09 @ 19:42:00
URL: http://ofgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0