Friday I'm in love!

Hejsan hejsan!
Sitter här på min säng. Påklädd och färdigsminkad. För engångsskull är jag i tid. Heeelt otroligt. Det är bara skorna som fattas. Men skulle jag ha dem inne skulle inte mamma bli så glad. Hon skulle bli arg. Riktigt arg.
"CLARA, GÅ INTE IN MED SKORNA! JAG HAR PRECIS STÄDAT!" Uh, jag hör henne säga det. Läskigt.
Okej. Fredag.Fredag.Fredag... vad ska jag göra denna fredagen? Känns inte så kul. Har inget att göra. Tror jag.
Det blir väl att sitta hemma. Kolla på Idol. Japp, det låter nog ganska bra i alla fall.
Nu måste jag springa. Nej inte springa, för jag har tid idag. Jag kan gå. Som en helt normal människa som ska till bussen. Åh. Va skönt!
Färga utväxt idag kanske? Hoppas! Det är välbehövligt.
Ha en bra dag!



Åh, nu blev det bråttom i alla fall! Hata mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Yonna

Hallå hottie...

Hur blev det med träffas varannan vecka? Var ett tag sen vi sågs nu!

2009-12-04 @ 09:35:08
URL: http://frisorpinglan.blogg.se/
Postat av: du vet han, !!

lika snygg som vanligt :)

2009-12-04 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0