fredag.

Äntligen fredag! yes yes.
Den här veckan har gått så sakta. Det är inte klokt. Hoppas inte nästa vecka går sakta.
Godmorgon föresten!
Jag hinner inte skriva så mycke nu. Jag tog lite längre sovmorgon idag. Bara 10 minuter. Men då betyder det att jag inte hinner sitta här i 10 minuter.
Jag och Vera har redan varit osams här på morgonen.
- Clara , Clara , Clara, Clara!!!!
- Men jaa!! Sluta kan du inte bara vara lite tyst?! Du pratar HELA TIDEN. Sluta!
Japp, det var vad vi sa för ca. 2 minuter sen. Måste ju säga att hon härmade allt jag sa. Med en ful min.
Dumma unge. Jag är trött. Riktigt trött. Men jag ska nog inte klaga. Finns dem som har det värre.
Nu måste jag sätta fart.
Ha en bra dag.

London, London, London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0