Positiva fredag!

Nej. Inspirationen försvann.
Träningsvärk i varje liten muskel. (Var väntat.) 
Mitt öga har börjat rycka igen. (RYCKER SNART UT DET!)
Vaknade med huvudvärk. (börjar bli vanligt?)
Vaknade av att jag glömde att tvätta bort sminket. ("vet du hur mycket bakterier det samlas i ditt ansikte?!")
Åt mycket frukost. (Det var ju det jag inte skulle.)
Åt mycket lunch. (Och det skulle jag inte heller göra.)
Letar efter en leopardtröja. Hittar den inte. (vem varre? vem varre som tog den?)
Har fortfarande inte tvättat bort sminket. ("Nu finns det ännu mer bakterier i ditt ansikte!")
Borde gå och duscha. Men det känns jobbigt. (LATMASK!)

HAHAHA. Alla skrattar ihjäl sig på positivalistan.
Nej? Inte jag heller.





Ge.Mig.Kvinnans.Utseende. NU! NU!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0