Effektiva

Vaknade halv nio imorse av att Mormor sa att vi ska åka till IKEA och äta frukost.
Sagt och gjort! Vi åt frukost på IKEA. 10 riksdaler. Sensation!!
Sen tog vi en sväng på stan. Nu är vi hemma och ska fika lite.
(jag förstår inte det där med äldre människor. man måste fika så himla mycket? frukost,fika,lunch,fika,fika,middag,fika,kvällsmat,fika.)
Sen ska mamma och jag åka iväg en sväng. Måste köpa en jacka. Det är absolut nödvändigt!

(det ringde på telefonen. mamma skrek: huur svarar maaan?! mormor skrek tillbaka: säg bara "gummessons"!!
Alltså.. det var nog inte så hon menade mormor. )



egentligen är jag en mansperson. jag visste att några anade detta.






Kommentarer
Postat av: oliviaaaa

hahaha bästaste du, du är fantastiskt rolig! jag skrattar här i salongen, kunderna tittar konstigt på mig. du är rolig helt enkelt!

2010-11-11 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0