östgötatrafiken!!

Alltså. Det kan inte finnas något mer irriterande än att man kommer sent för att bussarna är så fulla med morgonstressade människor. Idag var det helt otroligt mycke folk. Galet mycke.
Jag trycker mig fram och får en plats. Jag är ledsen för att jag inte tog hänsyn till dem äldre. Men jag orkade verkligen inte stå. Och jag får sitta vid ett par tanter som verkigen inte kan något annat än att klaga. Verkligen hela tiden. Dem klagar på att bussen är för full ( med all rätt!) , dem klagar på att deras barn inte gick upp när dem sa till dem. Dem klagade på sin män för att.... hm. Jag slutade nog lyssna där.
Nu! Praktisk marknadsföring.

Kommentarer
Postat av: Lydia

konstig komplimang nu, men du har JÄTTE FINA ögonbryn! :)

2010-01-13 @ 17:57:36
URL: http://knutellerbasker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0