morgon.morgon.

Hej på hoppas ni mår bra!
Det gör jag. Har haft sovmorgon idag. Börjar inte förns kl. 12. Skönt!
Har precis ätit frukost. I lugn och ro. Med tända ljus. Och med te. Och jag lagade till och med gröt idag. Wow, va Clara kan! Så nu är jag mätt och belåten. (och som min pappa skulle säga: hur lång var du?)
Engelska idag. Ha har jag läst ut boken? Nej! Det är jag inte. Fy va jag är dålig. Inte sant va dålig jag är. Jag måste sluta skjuta fram på saker hela tiden.
Nu ska jag gå och duscha. Det behövs! Men de kanske inte ni behövde veta. Men det fick ni veta i alla fall. Varsegoda!






Min frukost idag. Om ni ville veta och se den. Om ni inte ville, så skulle ni slutat läsa innan.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0