Be mine.

Godkväll eller godafton.
Har varit en bra dag idag faktiskt. Tänk att även jag, Lilla jag kan få bra dagar ibland.
Värt att fira faktiskt. Inte nog med att det har varit en bra dag så har jag hittat en ny favoritlåt.
Jag kommer mörda, dräpa, utplåna, avliva ja till och med eliminera den här låten. Jag spelar den hela tiden.
Nästa steg är att lära sig den på gitarr. Men det blir nog inte ikväll min hjärna är trög och tjockflytande just nu. (om nu en hjärna kan flyta. min kan säkert det!)
Träningen idag var slitsam. Efteråt var jag helt utpumpad. (på vad kan man då fråga sig? fråga inte mig. det är bara något som man säger. tror jag.) Om detta beror på min dåliga kondition behöver vi inte gå närmare in på.
Nu ska jag bara spela låten EN GÅNG TILL. Sen ska jag lägga mig ner och lägga huvudet mot kudden, dra täcket upp till öronen, och sedan somna. Det låter ganska skönt va? Det tycker jag!
Godnatt!





Kommentarer
Postat av: ofgustafsson

meeen, vad ÄR det för låt då?!

2010-01-27 @ 22:47:10
URL: http://ofgustafsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Haha!

2010-01-28 @ 09:31:18
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0