Ännu en lördag

Godmorgon på er!
Va tidigt jag var upp då? För att vara en lördag i alla fall. Men det är skönt att sätta igång dagen tidigt.

Har ni någon gång varit med om en 5åring som inte vill äta upp sin frukost? Och föräldrarna blir argare och argare. Dem ger sig inte. 5åringen SKA äta upp sin mat. Dem hotar med att hon inte få följa med när dem går ut. Att hon inte får något av det godiset som blev över sen igår. 5åringen hotar tillbaka med att hon tänka kasta maten i papperskorgen. Föräldrarna säger att det gör hon INTE. För då kommer det inte bli kul för henne.

Detta är jag med om just nu. Jag är inte 5-åringen men jag är 5-åringens storasyster.

Nu ska jag byta om och sätta på mig vettiga kläder. Ska till Norrköping med la familia.
Vi ska kolla på tapeter och golv till det nya huset.

Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0