10 saker ni kanske inte visste.

Jag älskar ljudet när papperskorgen töms på datorn. Skruvar alltid upp volymen.

Dvärgar och Vattenskallar är bland det läskigaste jag vet.
 
Jag låtsas vara mer allmänbildad än vad jag är.

Jag är bra på att starta upp saker, men inte lika bra på att slutföra dem.
 
Jag tycker att Apoteket är det roligaste stället att handla på.

Jag lyckas alltid bränna popcorn.

Jag får en pinsam känsla i kroppen som gör att jag bara vill skratta så fort någon pratar utförligt om mat.

Min högra hjärnhalva är bättre än det vänstra.

Älskar att dammsuga upp smulor, det knastrar så härligt.

Jag har fotfobi. Jag hatar fötter. Jag nuddar helst inte mina egna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0