Ingen fantasi.

Hej och godmorgon på er!
Hoppas ni har haft en bra morgon hittills! Själv sitter jag och äter frukost just nu. Jag har sovit enda till nu, jag fattar inte vad som har hänt med mig, jag är trött precis heeela tiden. Jätte jobbigt är det.
Idag ska jag försöka packa upp min väska från England (jag har inte orkat det än, skäms!) och sen är de möte ikväll också. På måndag börjar skolan igen, fy fy fy! Får verkligen panik, jag vill verkligen inte! Hatar skolan mest av allt på denna jord just nu, det känns så meningslöst, inget är kul. USCH! Men det är väl bara att bita ihop antar jag..
Nu ska jag ta ett glas juice till! Ha en bra dag hörrni!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0