Back to sweden.

Hej allihopa!
Igår kom jag och Olivia hem från London, med sorg kan jag säga er. Jag vill redan åka tillbaka! Har suttit och kollat igenom bilderna och filmerna som vi tagit, vill vill vill tillbaka!
Jag kommer att lägga ut lite bilder så ni kan kolla vad vi har pysslat med där borta i England land. haha!
Jag har precis ätit varma mackor och druckit te. Mysigt och gott! Är jättefrusen! Så otroligt kallt här ju, det var inte lika kallt i England. Nu ska jag ta och ringa min vän Carro!
Ha det så bra så länge.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia(med engelskt uttal)

ta mig tillbaka! t i l l b a k a. ja tack!

åh, england land. haha underbart. saknar dig redan

2009-10-29 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0