vanlig dag.



Japp, en helt vanlig dag i Claras liv har det här varit hittills. Skola idag, och på den estetiskaverksamheten så bröjade vi med ett nytt projekt. Vi ska ha en modevisning vecka 48, men vi ska inte anstränga oss kring håret, utan det är smink,naglar och kläder som betygsätts. Det ska bli väldigt roligt! Vi ska ha två modeller var men jag har bara fått tag på en hittills.
mm, nu börjar det lukta mat här hemma, är hungrig hungrig! Jag ska se om jag kan få mamma och följa med mig till Tornby efter maten, MÅSTE ha nya skor helt galet mycket!
Föresten! Mamma och Pappa har lagt bud på det huset som vi var och kollade på i söndags, vet inte om jag ska tycka att det är bra eller inte. Men det är nog bra, tror jag.
Nej, nu måste jag läsa lite i min engelskabok, läslogg ska vara inne i morgon. (hatar att läsa!)
Hejsvejs!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0