nu är det fredag.

Nu ÄNTLIGEN är det fredag igen!  Löjligt att man kan bli så glad bara för att det är fredag.
Jag är fruktansvärt trött idag. Vet inte hur jag ska överleva denna dag. Men det går nog, med lite vilja. Har jag någon vilja?
Egenhårvård på schemat idag, haft prov precis. Färgprov.
Olivia sitter här mitt över mig och vänder datorn mot mig om vartannat. Hon visar fula bilder på henne. Och på mig. Vill ni se? Ja. Klart ni vill!









Bara lugn, det är HERRLJUNGA CIDER 0,7.

Blev ni inte på bra fredagshumör? Det blev jag.

Kommentarer
Postat av: Ida K

Jaa, fredag. Fast inte så mycket fredagsmys för min del idag. Det är fullt upp!

2009-11-27 @ 10:34:59
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0