måndagen

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag och att ni mår bra!
Själv har jag haft det ganska bra. Haft praktik. Efter praktiken blev det hockey.
LHC - HV71. Och här, här blev min dag plötsligt inte bra. I alla fall inte efteråt. Hata LHC. Av hela mitt hjärta. Av hela mitt sinne och hela min själ!
Jag har ett plåster på pekfingret på tal om ingenting, jag skar mig på en brödkniv i tisdags. Klumpigt. Det är svårt att skriva med ett stort plåster på pekfingret. Jag får skriva. sudda. skriva. sudda. Jag blir ännu mer arg än vad jag redan är. Jag tror jag behöver lite sömn. Och en macka. Med ost på. Gärna in i micron. Med lite krydda.
Oj! Nu kurrade det i magen. Bäst att lyda magen.
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll och att ni sovergott sen när ni ska sova. Det ska jag göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0