godmorgon!

Hej på er!
Ledsen att jag inte har uppdaterat än efter helgen. Men jag har inte orkat helt enkelt.
Helgen var superbra! Massa prat,mys och roligheter.
Just nu sitter jag här med min kopp te, är helt underbart glad över att jag äntligen inte försov mig på den dagen jag börjar vid 12. (jag brukar nämligen alltid försova mig då jag har sovmorgon och börjar sent)
Föresten! Så glömde jag mitt smink hemma hos Nadde, så jag får gå utan ett tag. Frågan är om jag ska vara lycklig för att slippa sminka mig varje morgon eller om jag ska vara ledsen för att jag får gå runt och vara ful?
Jag har engelska idag, och min lärare kommer döda mig, för jag är inte klar med boken som vi skulle läsa...
Efter det så blir det väl in till stan och äta något, sen tillbaka till skolan för att vara med på öppethus.
That's my day!
Hoppas ni får en bra dag!
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0