vilket mc donaldspucko.

På Mcdonals idag:

Jag kommer in, ställer mig i kön. Det blir min tur.
- Nästa? (killen med tatueringar kollar på mig)
- Ja! (jag tar ett kliv frammåt) En McChicken och co.
- Vill du ha 25 dipsåser till den?
- Öh.. haha! Ja.. de kan jag ta! (jag fattar att han skämtar lite med mig, så jag spelar med)
- Vill du ha en smak på alla eller vill du ha olika?
- hehe.... öhm. (skojar han? eller menar han allvar? blir orolig.) nej, men jag behöver inga dipper..hehe...
- Nej, okej. (han trycker på något på skärmen) vill du ha 25 drickor istället då?
- haha.. ja de kan jag ta! jag bjuder laget idag. (jag spelar med igen. han måste ju skoja?)
- Okej, vad vill du ha för dricka då? Ska du ta några olika? Cola,Fanta?
- äähm... alltså... nej. En dricka blir bra tack. (han är ju sjuk?)
- Vad vill du ha?
- En cola tack.
- Ja då blir det... blablabla (kommer inte ihåg vad det kostade, och det är ovissentligt)
Jag betalar medans han plockar fram vad jag ska ha. jag ser att han lägger allt på brickan. då kommer jag på!
- Juste! Förlåt, men jag glömde säga att jag ska ta med det.
- Nej, nu är det försent.
- Haha.. åhnej. Va synd. ( han skojar, klart att han skojar)
Han plockar ner allt i påsen.
- Hamburgaren dröjer lite. Kan du vänta här?
- Javisst!
Han vänder sig om och frågar sin kollega något. Sedan vänder han sig mot mig igen.
- Vad väntar du på?
(han kan väl inte redan glömt?)
- haha, jag väntar på min hamburgare.
Han tar tag i min påse och väger den i handen.
- Det är inte bara en pommes i den här du..
Jag kollar ner i påsen, och där ligger min hamburgare. (han sa ju att jag skulle vänta?!)
Jag försöker ge honom ett leende, men det går inte. Han är dum. Riktigt dum. Och ganska ful också. Eller nej. väldigt ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0