tordag den 10: december

Godmorgon!
Hur lång tid tar det att skriva ett inlägg egentligen? nu måste jag ta tid. klockan är nu 09.04.
Japp. En helt vanlig dag idag. Vilket betyder praktik och salongen.
Jag tänkte på en sak. Eller nej. Jag tänker på många saker. Men jag kan inte skriva allt jag tänker på. För då skulle ni tro att jag var utvecklingstörd. (inget illa ment!) Nu glömde jag ju vad det var jag tänkte på. Typiskt.
.................. kan inte komma på det. Om det var något viktigt kommer jag på det senare. Förmodligen.
Usch. Jag är väldigt trött idag. Ovanligt trött. Hur ska jag orka med den här dagen. Kan det bara inte bli fredag nu? Nu kanske ni undrar varför jag längtar till fredag? Ska jag göra något? Nej! Jag ska inte göra någonting. Inte någonting ska jag göra. Det är de jag vill göra. Ingenting.
Nu ska jag duka undan frukosten.
Sen ska jag klä på mig.
Om ni vill veta. Och det vill ni ju. Eftersom ni läser detta.
Have a nice day people!




klockan är nu 09.17. Jag skrev sakta idag.

Kommentarer
Postat av: ofgustafsson

åh vad jag saknar sommaren. och oss allihop. men duu, på fredag, imorgon. då ska du väl verkligen göra något? hoppas jag. TITTA PÅ IDOL!!!!!! galning :O

2009-12-10 @ 12:26:14
URL: http://ofgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0