sovtajm.

Jag som skulle duschat. Nehäpp, nu blev det försent för det.
Jag som skulle kolla på film. Nehäpp, det hann jag inte heller.
Jag är dålig.
Nu ska dåliga Clara sova. Nej så dålig är jag inte. Bara lite kanske.
Eftersom jag inte hann duscha nu så får jag gå upp tidigare och duscha imorgon bitti. Åh. Jobbigt.
Nej. Nu ska jag inte vara så negativ!
Jag ska  i alla fall gå och borsta tänderna nu. Sen blir det att krypa ner i sängen. Det blir bra.
Godnatt på er allihopa!




Tänk att heta:
Ann Al?
Martina Hacker?
Vessa Pennonen? (finskt!)
Tor - Peder (dubbelnamn)
Kul man skulle ha. Eller?


Kommentarer
Postat av: måns erkers

Visst är den!

Kommer aldrig bli dålig.

2009-12-09 @ 23:38:34
URL: http://erkers.blogg.se/
Postat av: kelly hagert

Clara:O!! var är det för fel på det finska namnet!!!:O?? hahahah:P

2009-12-11 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0