men tjena hej!

Halloj i stugan! Eller lägenheten? Lägenheten i mitt fall. Men inte länge till. Snart blir de : halloj i torpet! Gulligt va?
Nu är jag hemma igen. Var på salongen från 08.00 - 18.00. Mamma och Pappa och Vera (får inte glömmas) hämtade mig, vi åkte till IKEA och åt. Efter detta köpte vi AKO-kola på IKEA. 5 kr st. Älskar't!
Sen åkte vi till sjukhuset till lilla kusinen. Och lilla moster. Nej, faster blir det ju!
Föresten! Sjukt kallt det har varit idag! Får panik och ångest när jag tänker på att de ska bli ÄNNU kallare. Hjälp.
Jag kom precis i detta ögonblicket på att jag har glömt Grey's Anatomy?! När hände detta senast? Typ aldrig. Åh. Nu kanske jag missade något jätteviktigt, sorgligt, roligt?
Nu ska jag ta mig en dusch som tröst. Kanske borstar tänderna i duschen också. Gjorde alltid det när jag var liten. Man känner sig hundra gånger fräschare om man borstar tänderna medans man duschar. Fast egentligen kanske det inte är fräschare. Bara något jag fått för mig. Det är nog ganska äckligt egentligen. Ska nog vara glad över att jag inte gör andra saker som jag gjorde när jag var liten. Kissade i duschen tillexempel. Kommer ihåg att det var en härlig känsla dock.(?!?!)
Ha en bra kväll hörrni!
(jag lovar. ska inte kissa i duschen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0