måndagen den 7:e

Godmorgon världen!
Hoppas ni har haft en bra helg. Det har jag haft i alla fall. Har inte uppdaterat så mycke. Har inte orkat.
En ny praktikvecka väntar. Men inte idag. Min hals håller på att gå sönder. Så stannar hemma idag.
Sitter och äter min frukost. Japp! Som vanligt tänker ni. Som vanligt tänker jag. Det är de enda jag gör. Äter.
Vi har visning här idag. Så det blev sent igår. Med att hålla på och städa, varenda skrymsle. Rensade garderoben också. Det var nödvändigt. För det är nämligen så att när man har visning så går folk och öppnar skåpen. Jappjapp! Så det hade ju varit lite pinsamt om det skulle se ut som det gjorde innan jag rensade.
Medans jag är hemma idag så ska jag försöka mig på engelska uppgiften, och kanske estetiska verksamheten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om man har fått ungefär sån färg som du (bilden) och vill ha mer ljust /gult hur gör man då? för att inte färga

2009-12-11 @ 10:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0