1 december 2009

Godmorgon!
Tänk att det redan är 1 december?! Tänker ni? Bra! Det är helt sjukt va tiden går fort!
Jag har precis gett mina små bebisar mat (kissarna alltså för er som inte fattar. jag har alltså inga mänskliga bebisar. hemska tanke!) och nu sitter jag och ger mig själv mat. Eller frukost heter det. Japp frukost.
Ska snart iväg till salongen, innan de ska jag sminka mig. Usch va jobbigt.
Nu ska jag plocka undan efter mig och ställa ner disk i diskmaskinen. (åh. diskmaskin är livet. tänk att behöva diska förhand varje dag. jag skulle köra på papptallrikar. och pappmuggar och plastbestik. och sen skulle jag aldrig bjuda hem folk på middag. nix,nej,nope!)
Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: A-

oh vilken söt bild:)

2009-12-02 @ 23:19:31
URL: http://inthemirror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0